LİNKEDİN

LinkedIn-də təşviq yalnız malların və ya xidmətlərin ətraflı təsvir olunduğu veb saytınıza keçidlərlə əlaqəli deyil. İş üçün inkişaf etdiricilər xüsusi xüsusiyyətlər təklif edirlər:

Əlavə vitrin səhifələri. Bu vitrinlərdə malları göstərə və xidmətləri reklam edə,onları qruplara və ya xətlərə bölə bilərsiniz. LinkedIn-dəki bu cür reklamlar, hər bir vitrin üçün ayrıca bir auditoriya seçməyə imkan verir. Bu, yalnız adi parametrlər (cinsiyyət, yaş, yer) ilə deyil, həm də müəyyən bir iş sektoru və ya təklifinizin göstəriləcəyi şirkətlərin siyahısı göstərilməklə edilə bilər.

[dt_sc_image url=”3617″]

Sponsorlu yeniləmələr (İngilis dilindən – maliyyələşdirilən yeniləmələr) – yalnız lentdəki dostlar (abunəçilər) tərəfindən deyil, həm də hədəf auditoriyanın altına düşən bütün istifadəçilər tərəfindən görüləcək yazılar.
InMail xidməti vasitəsilə reklam vermək, əlaqə qurmadığınız şəxslərə də mesaj göndərməyə imkan verir. Üstəlik, məktub istifadəçi onlayn olduqda çatdırılır.

Mesajınıza mütləq baxılacaq və başqaları arasında itirilməyəcəkdir. Həm də reklamlar seçilmiş auditoriyadan asılı olaraq müxtəlif dillərdə yayımlana bilər. Bütün bu incəliklər SMM mütəxəssislərimiz tərəfindən asanlıqla başa düşülür
.