Instagram sosial şəbəkələr arasında rekordçudur. Bu gün dünyanın ən sürətli
böyüyən sosial şəbəkəsidir və istifadəçilərinin iştirakı
Twitter-dən bir neçə dəfə çoxdur.
Hərtərəfli İnstagram təşviqi, iş və fərdi marka tanıtımı üçün əla perspektivlər
açır. Nəticə əldə etmək üçün sosial şəbəkə istifadəçiləri arasında öz hədəf
auditoriyanızı vurğulamalı və onunla qarşılıqlı təsir üçün effektiv formatları
müəyyənləşdirməlisiniz.
İnstaqram istifadəçiləri kimlərdir?
Müasir istifadəçilər vizual şəkillərə və fotoşəkillərə xüsusi diqqət yetirirlər. Bu
səbəbdən zənginliyi və marka məlumatlılığını artırmaq üçün İnstaqramda
tanıtmaqdan daha təsirli bir yol yoxdur. Bu promosyon metodu demək olar ki,
hər bir iş üçün uyğundur və aşağıdakılara imkan verir:
- Öz hədəf auditoriyanızı genişləndirin;
- Müştəriləri iş üçün cəlb etmək;
- Müştəri sədaqətini və hədəf kütlənin etibarını artırmaq;
- Şirkətin müsbət nüfuzunu formalaşdırmaq;
- Potensial müştərilərlə daha tez-tez əlaqə qurun;
- Öz markanızın tanınan bir imicini formalaşdırın.
İnstaqramda tanıtımın əsas məqsədi yeni abunəçiləri cəlb etmək və potensial müştərilərlə əlaqə qurmaq, onların etibarını qazanmaq və öz imicinizi yaxşılaşdırmaqdır. Bunu etmək üçün hədəf kütlənin xüsusiyyətlərini diqqətlə öyrənmək lazımdır: yaş, cinsiyyət, sosial amillər, motivlər və ağrılar. Sonra potensial müştərilərinizə ən yaxın olan qarşılıqlı əlaqə formatını seçin.